Mirzec, dnia 16.07.2024 r.
Znak: CUW. AM.26.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości poniżej 130 000 złotych
Dyrektor Szkoły Podstawowej z Ol w Jagodnem zaprasza do składania ofert cenowych na:
DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W JAGODNEM w terminie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
- Zamawiający:
Szkoła Podstawowa z Ol w Jagodnem, Jagodne 138, 27-220 Mirzec www.mirzec.pl, teł: 41 27 14 126
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Mirzec do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem w terminie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
Zamówienie przewiduje: zabranie opiekuna sprzed SP z Ol w Jagodnem, dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do SP z Ol w Jagodnem na godzinę 8.00, odwóz dzieci do miejsc zamieszkania między godzinami 12.30 — 14.30, odwiezienie opiekuna do SP z Ol w Jagodnem – w okresie wykonywania zlecenia w dni nauki. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia I I sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211 z późn.zm.)
Miejsca zamieszkania dowożonych dzieci niepełnosprawnych:
MIEJSCOWOŚĆ ILOŚĆ UCZNIÓW
Kierz Niedźwiedzi; ul. Szydłowiecka 20 —- 1
Grzybowa Góra ul. Świętokrzyska 141, 157 —- 4
Mirzec Malcówki 21 —- 1
Gadka 36, 44, 65A, 136, 142, 162A —- 6
Gadka 219, 242a, 261 —- 5
OGÓLEM 17 uczniów + 1 opiekun
- Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących i odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
- Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia.
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
- Przewozy mają być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy “Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym osób niepełnosprawnych.
III. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
- Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie koszty oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy.
- Wykonawca poda cenę ryczałtową za całość zadania.
- Miesięczna wartość nominalna zobowiązania będzie podzielenia ceny ryczałtowej brutto przez dziesięć miesięcy trwania umowy.
- Cenę ryczałtową należy podać z uwzględnieniem należnego podatku VAT i będzie ona obowiązywała w niezmiennej wartości do końca obowiązującej umowy.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr I w formie pisemnej, w języku polskim oraz zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
- posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia.
V. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru,
2. Dołączenie do oferty parafowanego wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.
VI. Termin wykonania:
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od 2 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
VII. Miejsce wykonania usługi — teren gminy Mirzec i gminy Skarżysko-Kościelne
VIII. Termin i miejsce składania ofert.
Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 05.08.2024r. do godziny 14:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec — ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem — Oferta na wykonanie zadania pn. „DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP Z 0I W JAGODNEM” lub mailowo w formie podpisanego skanu na adres : cuw@mirzec.pl. W temacie wiadomości proszę napisać — „oferta DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP Z 0I W JAGODNEM”
IX. Kontakt z Zamawiającym.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Agata Mundzik, tel. 41/27 13 024, fax. 41/27 67 196.
X. Tryb udzielania zamówienia:
I. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia .
3. Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
5. Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
6. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej umowa na »rkonanie zamówienia zostanie podpisana z Dyrektorem Szkoły Podstawowej z Ol Jagodnem przy kontrasygnacie Głównego Księgowego.
7. Faktury za wykonanie zamówienia Wykonawca wystawi na SP z Ol w Jagodnem.
8. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
XI. Kryterium — cena 100%
Załączniki do zapytania:
l. Załącznik nr l- Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 — Wzór umowy
/-/ Dyrektor Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Jagodnem
Joanna Serafin-Sieczka
, Dodano: 07/08/2024 o 10:18Pobierz
, Dodano: 07/08/2024 o 10:18Pobierz
, Dodano: 07/08/2024 o 10:18Pobierz
, Dodano: 07/08/2024 o 10:18Pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
https://bip.mirzec.pl/wp-content/uploads/2024/08/img20240807_0001.pdf