Ostatnia aktualizacja strony 14 lutego 2025 14:00
Strona główna » Dowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem

Dowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem

przez Katarzyna Krawczyk
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Mirzec, dnia 16.07.2024 r.

Znak: CUW. AM.26.1.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości poniżej 130 000 złotych

Dyrektor Szkoły Podstawowej z Ol w Jagodnem zaprasza do składania ofert cenowych na:

DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W JAGODNEM w terminie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.

  1. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa z Ol w Jagodnem, Jagodne 138, 27-220 Mirzec www.mirzec.pl, teł: 41 27 14 126

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Mirzec do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem w terminie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.

Zamówienie przewiduje: zabranie opiekuna sprzed SP z Ol w Jagodnem, dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do SP z Ol w Jagodnem na godzinę 8.00, odwóz dzieci do miejsc zamieszkania między godzinami 12.30 — 14.30, odwiezienie opiekuna do SP z Ol w Jagodnem – w okresie wykonywania zlecenia w dni nauki. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia I I sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1211 z późn.zm.)

Miejsca zamieszkania dowożonych dzieci niepełnosprawnych:

MIEJSCOWOŚĆ                             ILOŚĆ UCZNIÓW

Kierz Niedźwiedzi; ul. Szydłowiecka 20     —-      1

Grzybowa Góra ul. Świętokrzyska 141, 157 —-  4

Mirzec Malcówki 21                              —-    1

Gadka 36, 44, 65A, 136, 142, 162A  —-  6

Gadka 219, 242a, 261                                  —-  5

OGÓLEM 17 uczniów + 1 opiekun

  • Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą posiadać odpowiednią ilość miejsc siedzących i odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.  
  • Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia.
  • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  
  • Przewozy mają być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy “Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym osób niepełnosprawnych.

III. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

  1. Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie koszty oraz zawierać w sobie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich czynności związanych z realizacją umowy.
  2. Wykonawca poda cenę ryczałtową za całość zadania.
  3. Miesięczna wartość nominalna zobowiązania będzie podzielenia ceny ryczałtowej brutto przez dziesięć miesięcy trwania umowy.
  4. Cenę ryczałtową należy podać z uwzględnieniem należnego podatku VAT i będzie ona obowiązywała w niezmiennej wartości do końca obowiązującej umowy.

    IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr I w formie pisemnej, w języku polskim oraz zawierać nazwę i adres Wykonawcy.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową
  • posiadać datę sporządzenia
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
  • posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia.


    V. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:
    1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru,
    2. Dołączenie do oferty parafowanego wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.

    VI. Termin wykonania:

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od 2 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.

VII. Miejsce wykonania usługi — teren gminy Mirzec i gminy Skarżysko-Kościelne

VIII. Termin i miejsce składania ofert.

Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 05.08.2024r. do godziny 14:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec — ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem — Oferta na wykonanie zadania pn. „DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP Z 0I W JAGODNEM” lub mailowo w formie podpisanego skanu na adres : cuw@mirzec.pl. W temacie wiadomości proszę napisać — „oferta DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP Z 0I W JAGODNEM”

IX. Kontakt z Zamawiającym.

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Agata Mundzik, tel. 41/27 13 024, fax. 41/27 67 196.

X. Tryb udzielania zamówienia:

I. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia .

3. Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

5. Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.

6. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej umowa na »rkonanie zamówienia zostanie podpisana z Dyrektorem Szkoły Podstawowej z Ol Jagodnem przy kontrasygnacie Głównego Księgowego.

7. Faktury za wykonanie zamówienia Wykonawca wystawi na SP z Ol w Jagodnem.

8. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).

XI. Kryterium — cena 100%

Załączniki do zapytania:

l. Załącznik nr l- Formularz ofertowy

2. Załącznik nr 2 — Wzór umowy   

/-/ Dyrektor Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Jagodnem

Joanna Serafin-Sieczka

zapytanie-ofertowe-dowoz-Jagodne
pdf, Dodano: 17/07/2024 o 8:34Pobierz
Zalacznik-nr-1-Form.-ofertowy
docx, Dodano: 17/07/2024 o 8:35Pobierz
Zalacznik-Nr-2-umowa
docx, Dodano: 17/07/2024 o 8:35Pobierz

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

https://bip.mirzec.pl/wp-content/uploads/2024/08/img20240807_0001.pdf

 

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 17 lipca 2024

DataRedaktorWersja archiwalna
07.08.2024
10:18
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:18
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:18
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:17
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:17
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:17
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
07.08.2024
10:13
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
17.07.2024
9:06
Agata MundzikDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
17.07.2024
9:00
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowejz Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
17.07.2024
8:45
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowejz Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
17.07.2024
8:37
Katarzyna KrawczykDowóz  dzieci  niepełnosprawnych  do  Szkoły  Podstawowejz Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem
https://bip.mirzec.pl/zakup-i-dostawa-specjalistycznego-sprzetu-strazackiego-dla-ochotniczej-strazy-pozarnej-w-osinach-gmina-mirzec-w-ramach-realizacji-projektu-nr-fesw-02-05-iz-00-0051-23-pn-wyposazenie-osp-os/,https://bip.mirzec.pl/obwieszczenie-dyrektora-zarzadu-zlewni-w-radomiu-o-wszczeciu-postepowania-administracyjnego-znak-wr-zuz-4210-198-2024-ak-z-dnia-12-07-2024r/