Ostatnia aktualizacja strony 7 października 2024 15:01

Wersja archwalna wpisu: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Remont drogi gminnej Nr 347013T Małyszyn-Krzewa – II etap”


Z dnia 14 września 2023

Znak: IN.271.38.2023.SP                Mirzec, dnia 14.09.2023 r.

ZAPYTANIE    OFERTOWE

o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Remont drogi gminnej Nr 347013T Małyszyn-Krzewa – II etap”.

I.     Zamawiający:

        Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041/ 2767191,

        lub 041/ 2767192, fax. 041 /2767170

        www.mirzec.pl, e-mail: sekretariat@mirzec.pl

II. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem, pn. „Remont drogi gminnej nr 347024 T Mirzec Majorat III”.

Opis zakresu rzeczowego nadzorowanego zadania:

Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa przedmiar robót, który został zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. na platformie:  https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16c6adda-40bd-11ee-a60c-9ec5599dddc1 pod nr ogłoszenia na BZP po numerem nr 2023/BZP 00361981 z dnia 22.08.2023 r.

Dodatkowe informacje i materiały dotyczące wykonania zamówienia można uzyskać w pokoju nr 303 tutejszego Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27- 220 Mirzec.

III.  Termin realizacji zamówienia – 10 miesięcy od momentu podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca robót budowlanych.

IV.  Wymagania, jakie powinni spełnić wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów   

        i oświadczeń;

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności – kserokopia  (poświadczona przez Wykonawcę) za zgodność z oryginałem stwierdzenia przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej  bez ograniczeń);
  2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie potwierdzone złożeniem poświadczenia, referencji o sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru dla min. 1 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remoncie dróg min. 0,3 km  oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
  3. aktualne zaświadczenie z właściwej Izby o wpisaniu na listę członków.

V. Opis sposobu przygotowani oferty:

      Oferta powinna być sporządzona  na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.

      Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczęcią firmową
  • posiadać datę sporządzenia
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP
  • posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia.

VI.  Do oferty wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia:

1. Formularza ofertowego – Załącznik nr 1;

2. Zaparafowany projekt umowy – Załącznik nr 2;

3. Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3;

4. Oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 4;

5. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – Załącznik nr 5;

6. Dokumenty o których mowa w pkt. IV w tym poświadczenia lub referencje dla min.              1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu dróg z elementami robót brukarskich o długości min. 0,3 km.

 VII. Miejsce i termin złożenia ofert:

       – ofertę należy złożyć w pokoju nr 220 (sekretariat) Urzędu Gminy w Mircu do dnia    

         21.04.2023 r. do godz. 1000.

       – oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona 

          osobiście do Urzędu Gminy w Mircu.

        – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym „Remont drogi gminnej Nr 347013T Małyszyn-Krzewa – II etap”.

VIII.   Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

  1. Zamawiający  dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zamówienia.
  2. Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny) nie będą brały udziału w postępowaniu.

 3.  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

IX. Tryb udzielania zamówienia:

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia w oparciu o art. art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp (Dz. U. z 2023 poz. 1605).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie  zasadą konkurencyjności  i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 X. Informacje dodatkowe:

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia  zapytania ofertowego na  realizację ww. zadania z uwagi na unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. „Remont drogi gminnej Nr 347013T Małyszyn-Krzewa – II etap” ogłoszonego na platformie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16c6adda-40bd-11ee-a60c-9ec5599dddc1 pod nr ogłoszenia na BZP po numerem nr 2023/BZP 00361981 z dnia 22.08.2023 r. dla realizacji robót budowlanych lub bez z powodu braku środków finansowych.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r

Zastępca Wójta Gminy Mirzec

/-/ Anna Piątek

Zalacznik-nr-1-Formularz-ofertowy-1
docx, Dodano: 14/09/2023 o 10:44Pobierz
Zalacznik-nr-2-Projekt-umowy
docx, Dodano: 14/09/2023 o 10:44Pobierz
Klauzula-RODO-1
doc, Dodano: 14/09/2023 o 10:44Pobierz

<< Powrót

Urząd Gminy Mirzec

©2023 – Urząd Gminy Mirzec