Ostatnia aktualizacja strony 18 marca 2025 10:17
Strona główna » „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2025 roku (unieważnione)

„Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2025 roku (unieważnione)

przez Sławomir Płaneta
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Znak: IN.271.16.2025.SP               Mirzec, dnia 05.03.2025 r.                                                                                        

  ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:

„Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2025 roku

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża walcem wibracyjnym – 8 000,0 m2
  2. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,40 m3 grunt kategoria I-II wraz z wywozem na odległość do 5 km (560 mb x 3,0 mb x 0,20 mb) * 70% – 235,20 m3;
  3. Załadunek materiału typu destrukt (z miejsca wskazanego przez Zamawiającego) wraz z transportem na odległość do 10 km – 48,00 t;
  4. Mechaniczne zagęszczenie materiału typu destrukt – 150,00 m2;
  5. Wykonanie podbudowy z  kruszywem naturalnego  0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu mechanicznym – 183,60 m3;
  6. Wykonanie podbudowy z  kruszywem naturalnego  0-31,5 mm grubości 8 cm po zagęszczeniu mechanicznym – 122,40 m3;
  7. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni do głębokości 5 cm kruszywem  0 – 31,5 mm (wraz z mechanicznym zagęszczeniem) – 4 000,00 m2.

Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Zakres robót został przedstawiony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Minimalna ilość realizacji zamówienia – 50% ilości przewidywanej wykorzystana będzie do dnia 30.04.2025 roku. Pozostała ilość najpóźniej do dnia 30.06.2025 r.

Wykonawca po wykonaniu minimalnej ilości zamówienia określonej w § 2 ust. 2 projektu umowy, będzie mógł przedłożyć Zamawiającemu jedną fakturę częściową dla realizacji zadania w kwocie określonej w protokole odbioru częściowego robót.

II. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta winna być  sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie  pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową
  • posiadać datę sporządzenia
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP.
  • posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia

III. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności –  Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

IV. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:

Parafowany projekt umowy;

Posiadane referencje na co najmniej jednego zadania o zbliżonym zakresie robót;

Kosztorys ofertowy – załącznik nr 3;

Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 4;

Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 5;

Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – załącznik nr 6.

V. Termin wykonania:

Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do – 30.06.2025 r.

Minimalna ilość realizacji zamówienia – 50% ilości przewidywanej wykorzystana będzie do dnia 30.04.2025 r.

VI. Miejsce wykonania robót – teren Gminy Mirzec – drogi gminne o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej (według potrzeb Zamawiającego).

VII. Termin i miejsce składania ofert/otwarcie ofert.

Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 12.03.2025 r. godzina 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na wykonanie zadania, pn. „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2025 roku

VIII. Kontakt z Zamawiającym.

Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Ryszard Nowak – Kierownik Referatu Inwestycji UG Mirzec oraz Pan Sławomir Płaneta, Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji UG Mirzec tel. 41/2767192.

IX. Kryterium wyboru oferty : cena 100%

  1. Zamawiający  dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadania.
  2. Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji) kosztorysu ofertowego, oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań) będą odrzucane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

X. Tryb udzielania zamówienia:

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu  o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
  4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).

XI. Okres rękojmi i gwarancji:

W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego robót zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2025 roku z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.

Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1- Formularz ofertowy 
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań
  6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.                             

Wójt Gminy Mirzec

/-/ Mirosław Seweryn

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
doc, Dodano: 05/03/2025 o 10:52Pobierz
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
doc, Dodano: 05/03/2025 o 10:52Pobierz
Załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy
doc, Dodano: 05/03/2025 o 10:53Pobierz
Klauzula RODO
doc, Dodano: 05/03/2025 o 10:53Pobierz
Protokół z otwarcia ofert
pdf, Dodano: 12/03/2025 o 10:56Pobierz
https://bip.mirzec.pl/zarzadzenie-nr-0050-33-2025-wojta-gminy-mirzec-z-dnia-27-lutego2025-r-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-mirzec-na-2025-rok/,https://bip.mirzec.pl/zarzadzenie-nr-0050-35-2025-wojta-gminy-mirzec-z-dnia-5-marca-2025-r-w-sprawie-przeznaczenia-do-sprzedazy-w-trybie-ii-przetargu-publicznym-samochodu-specjalnego-pozarniczego-stanowiacego-wlasnosc-gm/