Ostatnia aktualizacja strony 20 marca 2025 14:23
Strona główna » Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku

Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku

przez Michał Makowski
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Mirzec, dnia 26.11.2024r.

Znak: GK.II.6140.35.2024                                                                   

ZAPYTANIE    OFERTOWE

o wartości poniżej 130 tys. PLN ( art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na usługę p.n.: „Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku”

I. Zamawiający.

Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041/ 276-71-70,
lub 041/ 276-71-80, fax. 041 /276-71-70,www.mirzec.pl, e-mail: sekretariat@mirzec.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Podstawowe zabiegi weterynaryjne:
  2. badanie ogólne stanu zdrowia z wydaniem zaświadczenia o stanie zdrowia;
  3. odrobaczenie, odpchlenie;
  4. sterylizacja/kastracja zwierząt (w zależności od wielkości lub masy zwierzęcia);
  5. szczepienie przeciwko wściekliźnie;
  6. szczepienie podstawowych chorób;
  7. znakowanie elektroniczne zwierząt.
  8. Wyjazd i zapewnienie opieki weterynaryjnej 24 godziny na dobę/ 7 dni w tygodniu
    w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych lub wolno żyjących (wszystkie wymagane zabiegi weterynaryjne oraz konieczny transport zwierzęcia tj. bezdomnego psa lub kota).
  9. Zapewnienie opieki weterynaryjnej kotom wolno żyjącym oraz bezdomnym zwierzętom gospodarskim (wszystkie wymagane zabiegi weterynaryjne).
  10. Usypianie uzasadnionych prawem ślepych miotów zwierząt bezdomnych.
  11. Stacjonarne leczenie zwierząt w lecznicy – zapewnienie całodobowej opieki na czas pobytu.
  12. Dojazd lekarza weterynarii we wskazane przez Zamawiającego miejsce oraz konieczny transport zwierzęcia (przeprowadzony przez Wykonawcę) tj.: bezdomnego psa lub kota do miejsca ich leczenia/czasowego przetrzymania.
  13. Przeprowadzanie pozostałych zleceń oraz interwencji weterynaryjnych w terminach ustalonych ze Zamawiającym.

Zamawiający nie przewiduje minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zlecanych usług w czasie trwania umowy.

III. Termin realizacji zamówienia.

Umowa obejmuje okres od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.

IV. Dodatkowe ustalenia.

Terminy wykonania poszczególnych usług jednostkowych przez Wykonawcę wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia:

a) wyjazd i zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych lub wolno żyjących – w terminie niezwłocznym po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego.

V. Wymagania, jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń – załączone do oferty.

  1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wypełniony formularz zgodny z RODO stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonych przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 1990r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2023r., poz. 154).
  4. Wykonawca winien załączyć kopię aktualnego wpisu do ewidencji zakładów leczniczych prowadzoną przez okręgową radę lekarsko – weterynaryjną.
  5. Wykonawca winien załączyć oświadczenie o braku powiązań  – załącznik
    nr 4.  Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani osobowo
    i kapitałowo.
  6. Posiadanie poświadczeń/referencji  na co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, stanowiące przedmiot zamówienia w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony  w przypadku wykazania/ przedłożenia załącznika nr 5 – wykaz wykonanych usług.
  7. Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 6.
  8. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Oferta powinna być sporządzona  na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, który zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
  2. Oferta powinna być:
  • opatrzona pieczęcią firmową;
  • posiadać datę sporządzenia;
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP;
  • posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia.

VII. Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9,  27-220 Mirzec, w terminie  do dnia  03.12.2024r.,  do godz. 12 00.
  2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Urzędu Gminy w Mircu.
  3. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na „Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku”.

VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

  1. Zamawiający dokona wyboru wg. kryterium cenowego, najkorzystniejszej oferty
    z najniższą ceną wykonania usługi, będącej przedmiotem zamówienia.
  2. Niekompletne oferty bez podpisu, ceny, referencji/ poświadczeń, oświadczeń/ dokumentów o prowadzonej działalności gospodarczej – będą odrzucane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

IX. Kontakt z Zamawiającym:

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Pan Michał Makowski- w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, zapisów zapytania ofertowego, tel.: 41/276-71-80.

X. Termin związania ofertą:

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XI. Tryb udzielania zamówienia:

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia
    w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie  zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 XII. Pozostałe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na usługę p.n.: „Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku”, bez podania przyczyny.

                                                                       

Wójt Gminy Mirzec

/-/ Mirosław Seweryn

Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie RODO Wykonawcy.
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań.
  5. Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług.
  6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się  o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy
    o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
pdf, Dodano: 26/11/2024 o 16:08Pobierz
Załącznik Nr 2 Umowa – projekt
pdf, Dodano: 26/11/2024 o 16:08Pobierz
Zalacznik nr 3 – Oświadczenie RODO
pdf, Dodano: 26/11/2024 o 16:09Pobierz
Protokół z otwarcia ofert
pdf, Dodano: 03/12/2024 o 15:38Pobierz

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 26 listopada 2024

https://bip.mirzec.pl/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych-zaktualizowany-na-dzien-26-11-2024-r-2024_bzp-00045705_04_p/,https://bip.mirzec.pl/wylapanie-transport-przyjecie-do-schroniska-i-zapewnienia-opieki-bezdomnym-zwierzetom-z-terenu-gminy-mirzec-w-2025-roku/