Ostatnia aktualizacja strony 14 października 2024 07:56
Strona główna » Zapytanie ofertowe na dostawę roślin, kwiatów jednorocznych wraz z usługą obsadzenia rabat, donic w miejscowości Mirzec

Zapytanie ofertowe na dostawę roślin, kwiatów jednorocznych wraz z usługą obsadzenia rabat, donic w miejscowości Mirzec

przez Sławomir Płaneta
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Znak: IN.271.16.2023.KNK      Mirzec, dnia 11.04.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę roślin, kwiatów jednorocznych wraz z usługą obsadzenia rabat, donic w miejscowości Mirzec.

Zamawiający:

Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec

tel. 41/2767170,

adres e-mail: sekretariat@mirzec.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Wykonanie usługi nasadzenia kwiatów sezonowych i utrzymania rabat kwiatowych poprzez:
  2. Przygotowanie podłoża (w tym: wypełnienie donic – stanowiących własność zamawiającego, zagrabienie, transport i rozrzucenie mieszanki ziemi urodzajnej
    o grubości 5 cm) i posadzenie, w terminie dwóch tygodni od podpisania zlecenia, ale nie później niż do 30 maja 2023 roku, kwiatów sezonowych letnich (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym)w rabatach i donicach, zgodnie z poniższym zestawieniem:
    1. Kwiaty rabatowe – Begonia stale kwitnąca                                  – 2 850 szt.
  1. Wszystkie posadzone przez Wykonawcę rozsady (sadzonki) kwiatów sezonowych winny być zdrowe, kwiaty w fazie początkowego kwitnięcia, z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym oraz właściwą dla danego gatunku wielkością, wysokością i rozgałęzieniem łodyg. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami sztuki ogrodniczej i obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca zapewnia okres gwarancyjny dla rozsad (sadzonek) kwiatowych –
    w terminie od dnia ich nasadzenia do dnia 30 czerwca 2023r. Gwarancja obejmuje ilość
    i jakość nasadzonych kwiatów sezonowych.
  1. Warunki udziału w postępowaniu.

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  1.  Kryteria oceny ofert.
  1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%.
  2. Należy podać ceny netto, ceny brutto i wartość podatku VAT.
  3. Cena łączna brutto jest ceną ofertową, która zostanie uwzględniona przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  4. Cena za dostawę wraz z usługą nasadzenia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
  5. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
  6. Miejsce i termin złożenia ofert.
  1. Zamawiający  prosi o przedłożenie oferty cenowej podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy do dnia 20.04.2023 r. do godziny 15:00.
  2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona  osobiście do sekretariatu (pokój 220) Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec (jednocześnie adres do korespondencji).
  3. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – dostawa roślin, kwiatów jednorocznych wraz z usługą obsadzenia rabat, donici dywanów kwiatowych
    w miejscowości Mirzec.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.

  1. Warunki wykluczenia.
  2. Z postępowania o udzielnie zamówienia wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo
    i kapitałowo z zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
    w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  5. Do oferty należy złożyć oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 3).
  6.  Sposób przygotowania oferty.
  1. Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Należy podać cenę za wykonanie zamówienia, obliczoną w sposób opisany w części III zapytania.
  3. Do oferty należy załączyć:
  1. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań.
  2. Załącznik nr 3 – Klauzula RODO.
  3. Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o prowadzonej działalności.
  4. Odpis z właściwego rejestru.
  1. W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zapytaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
  2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
    w imieniu wykonawcy.
  3. Zamawiający odrzuca ofertę:
  1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
  3. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  4. Termin realizacji zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w dwa tygodnie od zlecenia (jednak nie później niż do 30.05.2023r.).

  1. Informacje dodatkowe.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
    2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
    3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania,
  2. Wszelkie zapytania należy kierować na adres: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@mirzec.pl bądź faksem 41 27 67 170.
  1.    Tryb udzielania zamówienia.
  1. Zapytanie ofertowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia
    w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom prawo zamówień publicznych. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
  4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).

Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań.
  3. Załącznik nr 3 – Klauzula RODO.
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o prowadzonej działalności.
  5. Załącznik nr 5 – Projekt umowy

             Wójt Gminy Mirzec

          /-/ Mirosław Seweryn

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
docx, Dodano: 21/04/2023 o 13:01Pobierz
Załącznik nr 3 – RODO
doc, Dodano: 21/04/2023 o 13:01Pobierz
Zalącznik nr 5 – Projekt umowy
docx, Dodano: 21/04/2023 o 13:02Pobierz
Protokół z otwarcia ofert
pdf, Dodano: 21/04/2023 o 13:03Pobierz

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 11 kwietnia 2023

https://bip.mirzec.pl/zarzadzenie-nr-0050-32-2023-2/,https://bip.mirzec.pl/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-referacie-inwestycji/