Ostatnia aktualizacja strony 20 listopada 2024 16:10
Strona główna » Konserwacja rowu melioracyjnego R – 11 w sołectwie Mirzec I

Konserwacja rowu melioracyjnego R – 11 w sołectwie Mirzec I

by Michał Makowski
Published: Last Updated on
Znak: GK.II.6332.19.2024	             Mirzec, dnia  18.10.2024r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości poniżej 130 tys. PLN ( art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na usługę pn.:

„Konserwacja rowu melioracyjnego R – 11 w sołectwie Mirzec I”

I. Zamawiający.
Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041/ 276-71-70,
lub 041/ 276-71-80, fax. 041 /276-71-70, www.mirzec.pl, e-mail: sekretariat@mirzec.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji rowu melioracyjnego R-11
w miejscowości Mirzec – Malcówki poprzez:

1) odmulanie/pogłębianie mechaniczne rowu warstwą 0,2 – 0,4 m – 470 mb;
2) plantowanie odkładu – 470 mb;
3) koszenie traw/ porostów na skarpach i w dnie – 1500 m2;
4) wycinanie / karczowanie zakrzaczeń wraz z uporządkowaniem terenu – 1000 m2;
5) wycinanie drzew wraz z karczowaniem pni – 60 szt.;
6) usuwanie pozostałości po karczowaniu z uzupełnieniem ubytków ziemnych – 40 m3;

Wykonawca uwzględni wszystkie niezbędne roboty do prawidłowego wykonania całości zadania wraz z robotami przygotowawczymi, przygotowaniem terenu przed wykonaniem oraz uporządkowanie terenu po realizacji zadania.
Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości zostały określone szacunkowo i możliwe jest odchylenie od podanych wartości do 30% lub mogą zostać ograniczone z uwagi na niewystarczającą ilość środków finansowych.

III. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 29 listopada 2024r.

IV. Wymagania, jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń - załączone do oferty.
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wypełniony formularz zgodny z RODO stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu/ kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert.
4. Wykonawca winien załączyć oświadczenie o braku powiązań - załącznik
nr 4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani osobowo
i kapitałowo.
5. Posiadanie poświadczeń/referencji na co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, stanowiące przedmiot zamówienia w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania/ przedłożenia ww. poświadczeń lub referencji wraz z załącznikiem nr 5 – wykaz usług.
6. Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 6.
7. Dokumenty, o których mowa w pkt V.
.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, który zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
2. Oferta powinna być:
- opatrzona pieczęcią firmową;
- posiadać datę sporządzenia;
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP;
- posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia.

VI. Miejsce i termin złożenia ofert.
1. Ofertę należy złożyć sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu do dnia 25.10.2024r. do godz. 12:00.
2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona
osobiście do Urzędu Gminy w Mircu.
3. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem –„Konserwacja rowu melioracyjnego R – 11 w sołectwie Mirzec I”.

VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Zamawiający dokona wyboru wg. kryterium cenowego, najkorzystniejszej oferty
z najniższą ceną wykonania usługi, będącej przedmiotem zamówienia.
2. Niekompletne oferty bez podpisu, ceny, referencji/poświadczeń, oświadczeń/ dokumentów o prowadzonej działalności gospodarczej – będą odrzucane.
3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

VIII. Kontakt z Zamawiającym.
Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami jest: Michał Makowski - w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, zapisów zapytania ofertowego - tel. 41/276-71-80.

IX. Termin związania ofertą.
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Tryb udzielania zamówienia.
1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia
w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320).
2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XI. Okres rękojmi i gwarancji.
W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji rękojmi za wady.

XII. Informacje dodatkowe.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia (ilościowego) zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych oraz zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Konserwacja rowu melioracyjnego R – 11 w sołectwie Mirzec I”, bez podania przyczyny.

Wójt Gminy Mirzec /-/

Mirosław Seweryn


Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
3. Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna RODO
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań.
5. Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług.
6. Załącznik nr 6 – Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załącznik_Nr_1_-Formularz_ofertowy
pdf, Dodano: 18/10/2024 o 14:55Pobierz
Załącznik_Nr_2 – Umowa – Projekt
pdf, Dodano: 18/10/2024 o 14:56Pobierz
Protokół z otwacia ofert
pdf, Dodano: 25/10/2024 o 14:47Pobierz

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 18 października 2024

https://bip.mirzec.pl/ogloszenie-o-zamiarze-przeprowadzenia-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-na-swiadczenie-uslug-w-zakresie-publicznego-transportu-zbiorowego/,https://bip.mirzec.pl/obwieszczenie-wojta-gminy-mirzec-z-dnia-18-pazdziernika-2024r-w-sprawie-podania-do-publicznej-wiadomosci-planu-polowan-w-sezonie-lowieckim-2024-2025-kola-lowieckiego-nr-3-dzik-w-starachowicach-u/