Ostatnia aktualizacja strony 3 grudnia 2024 16:22
Strona główna » Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia zwłok zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat. I i II), z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku

Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia zwłok zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat. I i II), z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku

przez Michał Makowski
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Znak: GK.II.6140.37.2024                                                            

Mirzec, dnia 27.11.2024r.

 

ZAPYTANIE    OFERTOWE

o wartości poniżej 130 tys. PLN ( art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na usługę:

Odbioru, transportu i przekazania do unieszkodliwienia zwłok zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich
i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat. I i II), z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec
w 2025 roku

I. Zamawiający.

Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041/ 276-71-70, lub 041/ 276-71-80, fax. 041 /276-71-70 ,www.mirzec.pl, e-mail: sekretariat@mirzec.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Odbiór zwłok zwierząt lub ich części, w tym dzikich i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat I i II) z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec, a następnie przetransportowanie i przekazanie ich do unieszkodliwienia.
  2. Podmiot odbierający pełni całodobową gotowość do realizacji przedmiotu usługi przez 7 dni w tygodniu.
  3. Odbiór zwłok nastąpi bezpośrednio po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 12 godzin, natomiast w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt odbiór zwłok zostanie wykonany bezzwłocznie.
  4. Odbiór zwłok zwierząt lub ich części pochodzących z gospodarstw rolnych hodowlanych oraz zwierząt dzikich z pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 744 nie jest objęty przedmiotem usługi.

III.  Termin realizacji zamówienia.

Przedmiot usługi realizowany w terminie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.

IV. Wymagania, jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń – załączone do oferty.

  1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wypełniony formularz zgodny z RODO stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu/ kopii poświadczonej z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert.
  4. Wykonawca winien załączyć oświadczenie o braku powiązań  – załącznik nr 4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo.
  5. Posiadanie poświadczeń/ referencji  na co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, stanowiące przedmiot zamówienia w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony  w przypadku wykazania/ przedłożenia ww. poświadczeń lub referencji wraz z załącznikiem nr 5 – wykaz usług.
  6. Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 6.
  7. Dokumenty, o których mowa w pkt V.

V. Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Oferta powinna być sporządzona  na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, który zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
  2. Oferta powinna być:
  • opatrzona pieczęcią firmową;
  • posiadać datę sporządzenia;
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP;
  • posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia.

VI. Miejsce i termin złożenia ofert.

  1. Ofertę należy złożyć sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu do dnia 04.12.2024r. do godz. 1200.
  2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Urzędu Gminy w Mircu.
  3. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na „Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia zwłok zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat. I i II),  z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku”.

VII.   Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

  1. Zamawiający dokona wyboru wg. kryterium cenowego, najkorzystniejszej oferty
    z najniższą ceną wykonania usługi, będącej przedmiotem zamówienia.
  2. Niekompletne oferty bez podpisu, ceny, referencji/poświadczeń, oświadczeń/ dokumentów o prowadzonej działalności gospodarczej – będą odrzucane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

VIII. Kontakt z Zamawiającym.

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Pan Michał Makowski- w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, zapisów zapytania ofertowego, tel.: 41/276-71-80.

IX. Termin związania ofertą.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Tryb udzielania zamówienia.

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia
    w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie  zasadą konkurencyjności  i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych;
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XI. Pozostałe informacje.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na usługę: „Odbiór, transport i przekazanie do unieszkodliwienia zwłok zwierząt niewiadomego pochodzenia, w tym dzikich i bezdomnych (ubocznych produktów zwierzęcych kat. I i II), z miejsc publicznych położonych na terenie Gminy Mirzec w 2025 roku, bez podania przyczyny.

Wójt Gminy Mirzec

/-/ Mirosław Seweryn

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  3. Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna RODO Wykonawcy.
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań.
  5. Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług.
  6. Załącznik nr 6 – Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się  o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy
    o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
pdf, Dodano: 27/11/2024 o 15:22Pobierz
Protokół z otwarcia ofert
pdf, Dodano: 04/12/2024 o 15:59Pobierz

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 27 listopada 2024

https://bip.mirzec.pl/udzielenie-kredytu-dlugoterminowego-wysokosci-1-500-000-zl-z-przeznaczeniem-na-sfinansowanie-planowanego-deficytu-budzetu-gminy/,https://bip.mirzec.pl/sprzatanie-punktow-przystankowych-z-odbiorem-transportem-i-zagospodarowaniem-odpadow-komunalnych-z-koszy-ulicznych-w-obrebie-przystanku-oraz-z-koszy-znajdujacych-sie-przy-tablicach-informacyjnych-na-2/