Znak: GK.III.271.1.2023 Mirzec, dnia 17.01.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na opracowanie „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 oraz aktualizację Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych Gminy Mirzec”.
I. Zamawiający:
Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, tel. (41) 27 67 170, adres e-mail: sekretariat@mirzec.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia.
Opracowanie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych Gminy Mirzec wraz z kompletem dokumentów formalno- prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzenia i uchwalenia Programu.
- Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
– ustawą z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840)
– rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków , krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2021r. poz. 56).
Ponadto Zamawiający oczekuje:
– opracowania i wykonania Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 zgodnie z zawartymi w poradniku metodycznym dla opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami wydanym przez Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków,
– opracowania kart adresowych obiektów objętych w Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych zgodnie z „Instrukcją opracowania karty adresowej zabytku nieruchomego GEZ” opublikowaną przez Narodowy Instytut Dziedzictwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Sporządzenie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 wraz z kompletem dokumentów formalno- prawnych ilustrujący przebieg procedury sporządzania i uchwalania Programu. Program winien być sporządzony w formie opisowej i graficznej, dodatkowo obszary i obiekty objęte programem powinny być wskazane na czytelnej mapie sytuacyjno- wysokościowej. Treść Programu należy wcześniej uzgodnić i uzyskać pozytywną pisemną opinię od Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
- Sporządzenie stosownego projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec wraz z uzasadnieniem.
- Przedstawienie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 Radzie Gminy w Mircu na posiedzeniach komisji rady oraz na sesji Rady Gminy w Mircu.
- Aktualizację Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych Gminy Mirzec (45 kart adresowych zabytków nieruchomych) polegającą na:
– weryfikacji listy obiektów objętych Gminną Ewidencją Zabytków Nieruchomych w zakresie zgodności z rejestrem zabytków nieruchomych Województwa Świętokrzyskiego oraz ewidencją zabytków nieruchomych Województwa Świętokrzyskiego.
– wykonaniu nowych kart adresowych wszystkich obiektów z ich aktualną dokumentacją fotograficzną oraz planem orientacyjnym wg wzoru kart adresowych Narodowego Instytutu Dziedzictwa,
– wykonaniu mapy z lokalizacją zabytków nieruchomych obejmujący obszar całej Gminy, zawierającą lokalizację obiektów i krótką informację- wersja papierowa i elektroniczna.
III. Forma przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące materiały:
- Po wykonaniu Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026, zaopiniowanego przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej.
- Po aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych: po 2 egzemplarze nowych kart adresowych dla każdego obiektu objętego Gminną Ewidencją Zabytków Nieruchomych w wersji papierowej, 1 egzemplarz kart adresowych w wersji elektronicznej edytowalnej, 1 egzemplarz mapy w wersji papierowej i elektronicznej z lokalizacją zabytków obejmującej obszar całej Gminy.
- Komplet dokumentów formalno- prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalania Programu.
- Wykonawca wszelkie dodatkowe opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień uzyska własnym staraniem i na swój koszt.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, przesłaną przez Zamawiającego ofertą oraz projektem umowy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O wykonanie przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Złożą ofertę zgodną z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w wyznaczonym terminie, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Dysponują wiedzą, potencjałem technicznym oraz odpowiednią liczbą osób zdolną do profesjonalnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Dysponują doświadczeniem przy realizacji opracowań o charakterze programowym z zakresu opieki nad zabytkami i aktualizacji GEZ oraz wykonali co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu GEZ oraz programu opieki nad zabytkami w okresie ostatnich 5 lat. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa w wyznaczonym terminie razem z formularzem ofertowych wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej profesjonalne wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Zobowiązują się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty jest równoznaczne z poświadczeniem spełnienia ww. wymogów.
V. Kryterium wyboru oferty: cena 100 %.
- Zamawiający dokona wyboru wg. kryterium cenowego, najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną wykonania usługi, będącej przedmiotem zamówienia.
- Kwota podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VI. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia:
- Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1;
- Wykaz wykonanych usług- Załącznik Nr 3;
- Oświadczenia o braku powiązań – Załącznik nr 4;
- Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – Załącznik Nr 6.
VII. Termin realizacji zamówienia:
Do 3 lipca 2023 roku.
VIII. Termin związania z ofertą:
-
- Wymagany termin związania z ofertą- 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Termin i miejsce składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu do dnia 23.01.2023 r. do godziny 11:00.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera, lub też dostarczona osobiście do sekretariatu (pokój 220) Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec (jednocześnie adres do korespondencji).
- Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Opracowanie „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Mirzec na lata 2023-2026 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków Nieruchomych Gminy Mirzec”.
X. Tryb udzielania zamówienia.
-
- Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.).
- Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
XI. Kontakt z Zamawiającym.
Osobami do kontaktowania się ze strony Zamawiającego: Łukasz Zaręba – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa UG Mirzec tel. 041 27 67 193 oraz Milena Jaworska –Podinspektor UG Mirzec, tel. 041 27 67 170 wew. 3.
XII. Informacje dodatkowe.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny.
- W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych, warunkowych oraz ofert częściowych.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.
- Wszelkie koszty związane z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ponosi Wykonawca.
Wójt Gminy Mirzec
/-/ Mirosław Seweryn
Załączniki do zapytania:
docx, Dodano: 25/01/2023 o 21:25Pobierz