Znak: IN.271.49.2024.SP Mirzec, dnia 26.09.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na:
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mirzec Majorat (I etap)”
I. Zamawiający:
Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041/ 2767191,
lub 041/ 2767192, fax. 041 /2767170
www.mirzec.pl, e-mail: sekretariat@mirzec.pl
II. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mirzec Majorat (I etap)”.
Opis zakresu rzeczowego nadzorowanego zadania:
- Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określa przedmiar robót, który został zamieszczony przez Zamawiającego na BIP Urzędu Gminy w Mircu w zapytaniu ofertowym: https://bip.mirzec.pl/odbudowa-drogi-dojazdowej-do-gruntow-rolnych-w-miejscowosci-mirzec-majorat-i-etap/
Dodatkowe informacje i materiały dotyczące wykonania zamówienia można uzyskać w pokoju nr 303 tutejszego Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27- 220 Mirzec.
III. Termin realizacji zamówienia – 20.11.2024 r.
IV. Wymagania, jakie powinni spełnić wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów
i oświadczeń:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności – kserokopia (poświadczona przez Wykonawcę) za zgodność z oryginałem stwierdzenia przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej bez ograniczeń);
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie potwierdzone złożeniem poświadczenia, referencji o sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru dla min. 1 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remoncie dróg o długości min. 0,4 km oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
- aktualne zaświadczenie z właściwej Izby o wpisaniu na listę członków.
V. Opis sposobu przygotowani oferty:
Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczęcią firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP
- posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia
VI. Do oferty wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia:
1. Formularza ofertowego – Załącznik nr 1;
2. Zaparafowany projekt umowy – Załącznik nr 2;
3. Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3;
4. Oświadczenie o braku powiązań – Załącznik nr 4;
5. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – Załącznik nr 5;
6. Dokumenty o których mowa w pkt. IV w tym poświadczenia lub referencje dla min. 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, remoncie dróg o długości min. 0,4 km.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
– ofertę należy złożyć w pokoju nr 220 (sekretariat) Urzędu Gminy w Mircu do dnia 03.10.2024 r. do godz. 900
– oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona
osobiście do Urzędu Gminy w Mircu.
– ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – „Odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mirzec Majorat (I etap)”.
VIII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zamówienia.
- Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny) nie będą brały udziału w postępowaniu.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Tryb udzielania zamówienia:
- Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia w oparciu o art. art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
- Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
- Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
X. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla ww. zadań z uwagi na unieważnienie zapytania ofertowego dla zdania pn. „Odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mirzec Majorat (I etap)” lub z powodu braku środków finansowych przeznaczonych dla pełnienia funkcji Inspektora nadzoru.
Wójt Gminy Mirzec
/-/ Mirosław Seweryn
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
docx, Dodano: 26/09/2024 o 8:11Pobierz
docx, Dodano: 26/09/2024 o 8:11Pobierz