Znak: IN.271.6.2023.SP Mirzec, dnia 24.02.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:
„Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2023 roku
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia:
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża walcem wibracyjnym – 20 000,0 m2 ,
- Uzupełnienie ubytków w nawierzchni do głębokości 5 cm kruszywem 0 – 31,5 mm (wraz z mechanicznym zagęszczeniem) – 3 000,00 m2.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Zakres robót został przedstawiony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Minimalna ilość realizacji zamówienia – 50% ilości przewidywanej wykorzystana będzie do dnia 15.04.2023 roku. Pozostała ilość najpóźniej do dnia 15.06.2023 r.
Wykonawca po wykonaniu minimalnej ilości zamówienia określonej w § 2 pkt 2 projektu umowy, będzie mógł przedłożyć Zamawiającemu jedną fakturę częściową dla realizacji zadania w kwocie określonej w protokole odbioru częściowego robót.
II. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP.
- posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia
III. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
IV. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:
Parafowany projekt umowy;
Posiadane referencje na co najmniej jednego zadania o zbliżonym zakresie robót;
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 3;
Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 4;
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 5.
V. Termin wykonania:
Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do – 15.06.2023 r.
Minimalna ilość realizacji zamówienia – 50% ilości przewidywanej wykorzystana będzie do dnia 15.04.2023 roku
VI. Miejsce wykonania robót – teren Gminy Mirzec – drogi gminne o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej.
VII. Termin i miejsce składania ofert/otwarcie ofert.
Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 03.03.2023 r. godzina 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na wykonanie zadania, pn. „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2023 roku
VIII. Kontakt z Zamawiającym.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Sławomir Płaneta, inspektor w Referacie Inwestycji tel. 41/2767192, fax. 41/2767190.
IX. Kryterium wyboru oferty : cena 100%
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadania.
- Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji) kosztorysu ofertowego, oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań) będą odrzucane.
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
X. Tryb udzielania zamówienia:
- Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r.. poz. 1710 z późn. zm.).
- Zamówienie udzielone będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
XI. Okres rękojmi i gwarancji:
W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego robót zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na terenie Gminy Mirzec” w 2023 roku z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.
Załączniki do zapytania:
- Załącznik nr 1- Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań
Wójt Gminy Mirzec
-/ Mirosław Seweryn
docx, Dodano: 24/02/2023 o 7:06Pobierz