Ostatnia aktualizacja strony 20 lutego 2025 11:30
Strona główna » Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec

Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec

przez Sławomir Płaneta
Data publikacji: Ostatnio aktualizowane w dniu

Znak: IN.271.7.2025.SP                                                                   Mirzec, dnia 10.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:

Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec”

I. Zamawiający:

Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec

www.mirzecpl, tel.: 41 276 71 70

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec” wraz z dostawą do realizacji zadań komunalnych.

2.1. Wymagania formalne

a) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.

b) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997

r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.

c) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

d) Samochód może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.

e) Samochód z ważnym przeglądem technicznym.

2.2. Minimalne parametry techniczne samochodu

  1. rok produkcji: 2020 lub nowszy,
  2. paliwo: diesel,
  3. emisja spalin: min. EURO
  4. wymiary: długość: minimum 590 cm – maksimum 620 cm, szerokość (z lusterkami): maksimum 240 cm, wysokość: maksimum 205 cm
  5. skrzynia biegów: manualna,
  6. kabina minimum 6 osób,
  7. ładowność: min. 900 kg,
  8. przebieg: nie więcej jak 40.000 km (na wezwanie zamawiającego wykonawca przedłoży raport historii pojazdu np. „autoDNA” lub inny,
  9. liczba osi: 2 – tylna oś pojedyncze koło,
  10. ABS,
  11. poduszka kierowcy,
  12. klimatyzacja
  13. elektryczne szyby(przód),
  14. skrzynia ładowna minimum 4,5 m2,
  15. opony: bieżnik min. 60%,
  16. hak holowniczy,
  17. koło zapasowe sprawne,
  18. stan techniczny i wizualny samochodu – dobry, bez zastrzeżeń,
  19. stan techniczny wnętrza kabiny – dobry, bez zastrzeżeń,
  20. system nawigacji satelitarnej GPS (preferowany)
  21. ogrzewanie postojowe webasto – (preferowane)
  22. lampa ostrzegawcza błyskowa (pomarańczowa – mobilna) kogut na magnes – zasilana z gniazda zapalniczki

2.3. Pozostałe wymagania Zamawiającego

  • Gwarancja obejmująca wszystkie podzespoły mechaniczne i blacharskie oraz elektronikę w kabinie i klimatyzację.
  • Okres gwarancji minimum 3 miesiące, liczony od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia (dostarczenia samochodu do siedziby Zamawiającego). W formularzu ofertowym należy wpisać proponowaną przez Wykonawcę długość gwarancji (ilość miesięcy) – nie mniej niż 3 miesiące.
  • W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z naprawą podlegającą gwarancji oraz dojazdem serwisanta ponosi Wykonawca.
  • Podjęcie naprawy gwarancyjnej samochodu maksymalnie do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia w miejscu postoju samochodu, a długotrwałe techniczne naprawy winny być dokonane w terminie i miejscu uzgodnionym pisemnie przez obie strony umowy.
  • Wykonawca przekazując przedmiot zamówienia dostarczy Zamawiającemu dwa komplety kluczyków oraz wszelkie wymagane dokumenty, dowód rejestracyjny, certyfikaty, atesty, homologacje, niezbędne do zarejestrowania pojazdu i dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych itp.
  • Samochód w dniu wydania Zamawiającemu nie może posiadać wgnieceń i innych widocznych uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem normalnych śladów wynikających z eksploatacji.
  • Wykonawca zobowiązuje się przenieść na własność Zamawiającego ten konkretny pojazd, który zaoferuje w formularzu ofertowym, zgodny z zawartym w zapytaniu ofertowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się wydać Zamawiającemu samochód po przeglądzie i wymianie olejów (silnik) i filtrów (olej, kabina) z pełnym zbiornikiem paliwa oraz pełnymi zbiornikami płynów eksploatacyjnych.
  • Przed zakupem pojazdu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania oględzin oferowanego przez Wykonawcę pojazdu.
  • Samochód zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego.

3. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)

Pojazdy silnikowe do transportu towarów 3413000-7

III. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta winna być  sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie  pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową
  • posiadać datę sporządzenia
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
  • posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia

IV. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności –  Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

V. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:

Referencje co najmniej jednego zadania zbliżonego zakresem do przedmiotowego zapytania ofertowego uwzględniające sprzedaż samochodu osobowego/dostawczego.

Parafowany projekt umowy.

Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 3;

Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.

Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Dostawca dołączy do oferty zdjęcia proponowanego do sprzedaży samochodu.

VI. Termin wykonania:

Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany najpóźniej w terminie do – 14 dni od momentu podpisania umowy.

VII. Miejsce dostawy samochodu – Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

VIII. Termin i miejsce składania ofert.

Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 17.02.2025 r. godzina 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na wykonanie zadania, pn. Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec”.

IX. Kryterium oceny:

  1. Zamawiający  dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadań.
  2. Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji), oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań będą odrzucane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

X. Kontakt z Zamawiającym.

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Sławomir Płaneta – Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji UG Mirzec, tel. 41/2767192.

XI. Tryb udzielania zamówienia:

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia  w oparciu  o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
  6. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: “Zakup używanego samochodu dostawczego (osobowego) dla potrzeb Gminy Mirzec” z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.

Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Wójt Gminy Mirzec

/-/ Mirosław Seweryn

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
docx, Dodano: 10/02/2025 o 13:45Pobierz
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
docx, Dodano: 10/02/2025 o 13:45Pobierz
Klauzula RODO
doc, Dodano: 10/02/2025 o 13:46Pobierz
Protokół z otwarcia ofert
pdf, Dodano: 17/02/2025 o 13:25Pobierz

Metadane


Opublikowane przez:
Data publikacji: 10 lutego 2025

https://bip.mirzec.pl/uchwala-nr-ix-96-2025-z-dnia-31-stycznia-2025r-w-sprawie-nadania-nazwy-ulica-kwiatowa/,https://bip.mirzec.pl/zarzadzenie-nr-0050-14-2025-wojta-gminy-mirzec-z-dnia-12-lutego-2025-r-w-sprawie-powolania-komisji-przetargowej-do-przeprowadzenia-postepowania-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-dla-realizacji-zada/