Znak: IN.271.13.2023.SP Mirzec, dnia 05.04.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:
„Zakup wraz z dostawą kosiarki wysięgnikowej z głowicą koszącą (o szerokości min.105 cm)”.
I. Zamawiający:
Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec
www.mirzecpl, tel/fax.: 41 276 71 70
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kosiarki wysięgnikowej z głowicą koszącą o szerokości minimum 105 cm. Parametry techniczne planowanej do zakupu i dostawy do siedziby Zamawiającego kosiarki wysięgnikowej:
– Zasięg ramienia – nie mniejszy niż 4m, nie większy niż 4,5m
– Waga wysięgnika wraz z głowicą koszącą nie wyższa niż 680kg
– Szerokość robocza głowicy koszącej nie mniejsza niż 105 cm nie większa niż 110 cm
– Narzędzia robocze głowicy koszącej: noże typu T na szeklach do cięcia średnic do 3cm
– Możliwość przesuwu oraz montażu mulczera po jego całej szerokości roboczej
– Głowica z rolką kopiującą z możliwością nastawienia wysokości cięcia
– Kąt obrotu głowicy na ramieniu nie mniejszy niż 190 stopni
– Chłodnica oleju
– Zbiornik oleju
– Obroty WOM: min. 540 obr/min
– Własna podwójna pompa hydrauliczna do zasilania głowicy oraz do sterowania wysięgnikiem
– Sterowanie joystickiem elektrycznie
– Możliwość współpracy z innymi głowicami roboczymi np: odmularka, piła tarczowa, piła listwowa
– Tylna belka przeciw najazdowa ze światłami.
2. Zakupiona i dostarczona kosiarka wysięgnikowa musi być kompatybilna ze sprzętem posiadającym przez Zamawiającego, tj. ciągnikiem rolniczym marki KUBOTA M4073.
3. W okresie trwania gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy i serwisu kosiarki wysięgnikowej.
4. Serwis kosiarki wysięgnikowej winien zostać wykonany przez Wykonawcę na jego koszt, który również winien zostać wliczony przez Wykonawcę w zaoferowanej cenie przedmiotu zamówienia.
5. Naprawy gwarancyjne kosiarki wysięgnikowej winny zostać wykonane przez Wykonawcę na jego koszt, który również powinien zostać wliczony przez Wykonawcę w zaoferowanej cenie przedmiotu zamówienia.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
- posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia
IV. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
V. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:
Parafowany projekt umowy.
Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 3;
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
Posiadane poświadczenia lub referencje potwierdzających wykonywanie dostaw o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia tj. na dostawę kosiarki wysięgnikowej lub innych maszyn/urządzeń komunalnych.
VI. Termin wykonania:
Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany najpóźniej w terminie do – 10.05.2023 r. – termin dostawy kosiarki wysięgnikowej do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec
VII. Miejsce wykonania robót – teren Gminy Mirzec.
VIII. Termin i miejsce składania ofert.
Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 12.04.2023 r. godzina 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na zadanie pn. „Zakup wraz z dostawą kosiarki wysięgnikowej z głowicą koszącą (o szerokości min.105 cm)”.
IX. Kryterium oceny:
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadań.
- Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji), oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań) będą odrzucane.
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
X. Kontakt z Zamawiającym.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Ryszard Nowak – Kierownik Referatu Inwestycji UG Mirzec oraz Sławomir Płaneta – Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji, tel. 41/2767188, 41/2767192.
XI. Tryb udzielania zamówienia:
- Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.).
- Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
- Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Zakup wraz z dostawą kosiarki wysięgnikowej z głowicą koszącą (o szerokości min.105 cm)” z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.
Załączniki do zapytania:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
Wójt Gminy Mirzec
/-/ Mirosław Seweryn
docx, Dodano: 21/04/2023 o 11:52Pobierz
docx, Dodano: 21/04/2023 o 11:53Pobierz
doc, Dodano: 21/04/2023 o 11:55Pobierz