Znak: IN.271.33.2024.SP Mirzec, dnia 15.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)
Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:
„Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu”
I. Zamawiający:
Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec
www.mirzecpl, tel/fax.: 41 276 71 70
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu” – demontaż dwóch sztuk uszkodzonych systemów klimatyzacji w pomieszczeniu biurowym 204 oraz 316 oraz montaż 5 sztuk nowy systemów klimatyzacji w pomieszczeniu 204, 316, 104, 105 oraz na parterze Urzędu Gminy Mirzec – korytarz przy pomieszczeniach GOPS Mirzec.
2. Wykonawca dokona demontażu 2 sztuk uszkodzonych systemu klimatyzacji (tj. zdemontuje jednostkę zewnętrzną oraz wewnętrzną wraz z przewodami elektrycznymi oraz systemem odprowadzania skroplin) w pomieszczeniu 204 oraz 316 w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Mircu. Zdemontowane jednostki (zewnętrzna oraz wewnętrzna) zostaną przekazane Zamawiającemu.
3. Wykonawca dokona montażu fabrycznie nowego systemu klimatyzacji (5 szt.) wraz z podłączeniem zasilania elektrycznego oraz systemu odprowadzania skroplin w następujących pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Gminy w Mircu:
a) p. 204 (powierzchnia pomieszczenia ok. 13 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW);
b) p. 316 (powierzchnia pomieszczenia ok. 16 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW);
c) p. 104 (powierzchnia pomieszczenia ok. 13 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW)
d) p. 105 (powierzchnia pomieszczenia ok. 18 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW)
e) parter Urzędu Gminy w Mircu (korytarz przy pomieszczeniach GOPS Mirzec) – (powierzchnia pomieszczenia ok. 25 m2 system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 3,5 kW);
3. Minimalne wymagania jednostek systemu klimatyzacji:
dla 4 szt. jednostek klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia 2,5 kW oraz 1 szt. jednostek klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia 3,5 kW:
– Urządzenie instalowane – fabrycznie nowe,
– Minimalna wydajność chłodzenia 2,5 kW (4 szt.), 3,5 kW (1 szt.)
– Sterownik bezprzewodowy,
– Klasa energetyczna min. A/A+,
– Funkcja grzania wraz z funkcją automatycznego załączania systemu po wznowieniu zasilania elektrycznego,
– Zasilanie klimatyzacji: jednofazowe 230 V,
– Gwarancja: minimum 5 lata (w okresie trwania gwarancji wymagane jest co najmniej raz w roku czyszczenie, odgrzybianie i konserwacja jednostek klimatyzacji).
4. Montaż klimatyzacji nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Gminy w Mircu.
5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętymi robotami.
6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie (tj. w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Mircu) przez Wykonawcę w celu prawidłowego i szczegółowego oszacowania kosztów realizacji wykonania całości zadania.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
- posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia
IV. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.
V. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:
Referencje co najmniej jednego zadania zbliżonego zakresem do przedmiotowego zapytania ofertowego uwzględniające montaż systemu klimatyzacji.
Parafowany projekt umowy.
Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 3;
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
VI. Termin wykonania:
Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany najpóźniej w terminie do – 7 dni od terminu podpisania umowy.
VII. Miejsce wykonania robót – budynek administracyjny Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.
VIII. Termin i miejsce składania ofert.
Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 18.07.2024 r. godzina 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na wykonanie zadania, pn. „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu”.
IX. Kryterium oceny:
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadań.
- Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji), oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań będą odrzucane.
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
X. Kontakt z Zamawiającym.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Sławomir Płaneta – Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji UG Mirzec, oraz Pan Mirosław Grzesik – Podinspektor w Referacie Inwestycji UG Mirzec tel. 41/2767192, fax. 41/2767190.
XI. Tryb udzielania zamówienia:
- Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).
- Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
- Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu” z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.
Załączniki do zapytania:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
Zastępca Wójta Gminy Mirzec
/-/ Anna Piątek
docx, Dodano: 15/07/2024 o 10:01Pobierz
docx, Dodano: 15/07/2024 o 10:02Pobierz
pdf, Dodano: 16/07/2024 o 7:48Pobierz
pdf, Dodano: 16/07/2024 o 7:48Pobierz
pdf, Dodano: 16/07/2024 o 7:49Pobierz