Ostatnia aktualizacja strony 20 listopada 2024 16:10
Strona główna » Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu

Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu

by Sławomir Płaneta
Published: Last Updated on

Znak: IN.271.33.2024.SP            Mirzec, dnia 15.07.2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości netto poniżej 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 uPzp)

Gmina Mirzec zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn.:

„Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu”

I. Zamawiający:

Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec

www.mirzecpl, tel/fax.: 41 276 71 70

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu” – demontaż dwóch sztuk uszkodzonych systemów klimatyzacji w pomieszczeniu biurowym 204 oraz 316 oraz montaż 5 sztuk nowy systemów klimatyzacji w pomieszczeniu 204, 316, 104, 105 oraz na parterze Urzędu Gminy Mirzec – korytarz przy pomieszczeniach GOPS Mirzec.

2. Wykonawca dokona demontażu 2 sztuk uszkodzonych systemu klimatyzacji (tj. zdemontuje jednostkę zewnętrzną oraz wewnętrzną wraz z przewodami elektrycznymi oraz systemem odprowadzania skroplin) w pomieszczeniu 204 oraz 316 w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Mircu. Zdemontowane jednostki (zewnętrzna oraz wewnętrzna) zostaną przekazane Zamawiającemu.

3. Wykonawca dokona montażu fabrycznie nowego systemu klimatyzacji (5 szt.) wraz z podłączeniem zasilania elektrycznego oraz systemu odprowadzania skroplin w następujących pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Gminy w Mircu:

     a) p. 204 (powierzchnia pomieszczenia ok. 13 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW);

     b) p. 316 (powierzchnia pomieszczenia ok. 16 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW);

     c) p. 104 (powierzchnia pomieszczenia ok. 13 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW)

     d) p. 105 (powierzchnia pomieszczenia ok. 18 m2 – system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 2,5 kW)

     e) parter Urzędu Gminy w Mircu (korytarz przy pomieszczeniach GOPS Mirzec) – (powierzchnia pomieszczenia ok. 25 m2 system klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia: 3,5 kW);

3. Minimalne wymagania jednostek systemu klimatyzacji:

dla 4 szt. jednostek klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia 2,5 kW oraz 1 szt. jednostek klimatyzacji o minimalnej wydajność chłodzenia 3,5 kW:

– Urządzenie instalowane – fabrycznie nowe,

– Minimalna wydajność chłodzenia 2,5 kW (4 szt.), 3,5 kW (1 szt.)

– Sterownik bezprzewodowy,

– Klasa energetyczna min. A/A+,

– Funkcja grzania wraz z funkcją automatycznego załączania systemu po wznowieniu zasilania elektrycznego,

– Zasilanie klimatyzacji: jednofazowe 230 V,

– Gwarancja: minimum 5 lata (w okresie trwania gwarancji wymagane jest co najmniej raz w roku czyszczenie, odgrzybianie i konserwacja jednostek klimatyzacji).

4.  Montaż klimatyzacji nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie  Urzędu Gminy w Mircu.

5.  Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętymi robotami.

6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie (tj. w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w  Mircu) przez Wykonawcę w celu prawidłowego i szczegółowego oszacowania kosztów realizacji wykonania całości zadania.

III. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta winna być  sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik w formie  pisemnej, w języku polskim, które zawiera nazwę i adres Wykonawcy.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową
  • posiadać datę sporządzenia
  • zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP,
  • posiadać wartość (cena) wykonania zamówienia

IV. Warunki udziału w zapytaniu cenowym:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności –  Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru.

V. Do oferty Wykonawca zobowiązuje się ponadto do przedłożenia:

Referencje co najmniej jednego zadania zbliżonego zakresem do przedmiotowego zapytania ofertowego uwzględniające montaż systemu klimatyzacji.

Parafowany projekt umowy.

Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 3;

Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4.

Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.

VI. Termin wykonania:

Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany najpóźniej w terminie do – 7 dni od terminu podpisania umowy.

VII. Miejsce wykonania robót – budynek administracyjny Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

VIII. Termin i miejsce składania ofert.

Zamawiający prosi o przedłożenie oferty cenowej w terminie do dnia 18.07.2024 r. godzina 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec – ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem – Oferta na wykonanie zadania, pn. „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu”.

IX. Kryterium oceny:

  1. Zamawiający  dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z najniższą ceną wykonania zadań.
  2. Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, braku poświadczeń (referencji), oświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej oraz braku powiązań będą odrzucane.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

X. Kontakt z Zamawiającym.

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pan Sławomir Płaneta – Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji UG Mirzec, oraz Pan Mirosław Grzesik – Podinspektor w Referacie Inwestycji UG Mirzec tel. 41/2767192, fax. 41/2767190.

XI. Tryb udzielania zamówienia:

  1. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielenia zamówienia  w oparciu  o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).
  2. Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
  3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
  4. Wykonawca, którego oferta została wybrany zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub ograniczenia zakresu rzeczowego zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „Zakup wraz z montażem systemu klimatyzacji do budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Mircu” z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych lub bez podania przyczyny.

Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy
  3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.

Zastępca Wójta Gminy Mirzec

/-/ Anna Piątek

Zalacznik-nr-1-Formularz-ofertowy-2
docx, Dodano: 15/07/2024 o 10:04Pobierz
Zalacznik-nr-2-Projekt-umowy-1
docx, Dodano: 15/07/2024 o 10:04Pobierz
Klauzula-RODO
doc, Dodano: 15/07/2024 o 10:02Pobierz
Protokol-z-otwarcia-ofert-2
pdf, Dodano: 18/07/2024 o 10:32Pobierz
https://bip.mirzec.pl/zarzadzenie-nr-0050-87-2024-wojta-gminy-mirzec-z-dnia-12-lipca-2024-r-w-sprawie-powolania-komisji-gminnej-do-spraw-szacowania-skutkow-zdarzen-noszacych-znamiona-kleski-zywiolowej-na-terenie-gminy-mir/,https://bip.mirzec.pl/zakup-i-dostawa-specjalistycznego-sprzetu-strazackiego-dla-ochotniczej-strazy-pozarnej-w-osinach-gmina-mirzec-w-ramach-realizacji-projektu-nr-fesw-02-05-iz-00-0051-23-pn-wyposazenie-osp-os/